Aanvraag hulpverlening

Reglement hulpverleningsaanvragen EHBO Vessem

Dit reglement is van toepassing op de inzet van EHBO hulpverlening bij evenementen door de EHBO vereniging Vessem, Knegsel en Wintelre.
Voor de aanvraag van hulpverlening dient het onderstaande aanvraagformulier gebruikt te worden.

 

Om de beschikbaarheid van EHBO-ers te garanderen is het noodzakelijk dat organisatoren van evenementen/activiteiten minimaal 12 weken voor het evenement of activiteit de aanvraag indienen. Aanvragen die minder dan 12 weken vooraf aangevraagd zijn, worden niet in behandeling genomen. Wij zullen uw aanvraag dan zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 3 weken voor aanvang van uw evenement, beantwoorden. De vereniging hanteert het first come/ first service principe, d.w.z. hoe eerder uw aanvraag ingediend is hoe meer kans er is dat de aanvraag wordt gehonoreerd. Door de vele aanvragen kan het voorkomen dat wij uw aanvraag niet kunnen uitvoeren.
 

Indien u zelf hulpverleners beschikbaar hebt (EHBO/BHV), dan kunt u dat in onderstaand formulier aangeven. De EHBO-vereniging bepaald of zij daar gebruik van willen maken! Onze hulpverleners staan altijd met minimaal 2 personen, houdt u daar a.u.b. rekening mee bij de aanvraag.
Met het indienen van het aanvraagformulier gaat u expliciet akkoord met onderstaande:

  • Om goed hulp te kunnen verlenen dient de aanvragende vereniging te zorgen voor een overdekte en droge ruimte, die zo nodig afgeschermd kan worden. In deze ruimte dient ruim plaats te zijn voor een veldbed enkele stoelen en moet voldoende ruimte bieden om te hulp te verlenen;

  • Wij verzoeken u de EHBO-post duidelijk zichtbaar aan te geven en herkenbaar te maken;

  • De organisatie van het evenement dient voor gratis drinken te zorgen voor de hulpverleners. Wanneer het evenement langer duurt dan 2 uur dan dient de organisatie te zorgen voor gratis lunchpakketten voor de hulpverleners;

  • Voor de dienstverlening door onze EHBO-ers wordt een bijdrage gevraagd welk volledig ten goede komt aan onze EHBO-vereniging, deze vergoeding bedraagt per hulpverlener € 5,00 per uur (voor inzet hulpverleners tussen 07.00 en 22.00 uur). Bij inzet van hulpverleners tussen 22.00 uur en 07.00 uur wordt het dubbel uurtarief in rekening gebracht;

  • De EHBO-vereniging Vessem c.a. mag de in onderstaand formulier vermelde gegevens van aanvrager, conform het privacyreglement van de vereniging, delen met haar EHBO-ers teneinde bereikbaarheid tijdens uw evenement te waarborgen;

  • EHBO-vereniging Vessem c.a. is niet aansprakelijk voor schade aan of door de vrijwilligers of aan derden bij het uitoefenen van de assistentie;

  • De EHBO-hulpverleners kunnen op generlei wijze aansprakelijk worden gesteld voor de inzet van hun hulpverlening.

datum/data van het evenement
more items
begintijd (onderdeel) van het evenement
more items
eindtijd (onderdeel) van het evenement
more items
aantal benodigde hulpverleners
more items
aantal eigen hulpverleners
more items
adres evenement
more items
vergunning van de gemeente aanwezig?
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.
Beeld-CAPTCHA
Voer de tekens in die op de afbeelding worden getoond.